Tak jak na nasze wrażenia dotyczące posiłku wpływa sposób jego podania na talerzu, tak w przypadku zakupów online na decyzje zakupowe oddziałuje forma prezentacji ubrań i rzeczy stanowiących ich uzupełnienie. Fotografia odzieży niejedno ma imię, o czym doskonale wie każdy, kto regularnie odwiedza internetowe sklepy. Jakie jednak rodzaje zdjęć są najchętniej wykorzystywane? Spróbujmy uporządkować naszą wiedzę na ten temat.
Popularne rodzaje zdjęć ubrań – typu duch, na wieszaku i inne
Wydawać by się mogło, że im więcej możliwości mamy do wyboru, tym większa szansa, że uda nam się podjąć najlepszą dla siebie decyzję. Zwykle jednak nadmiar wariantów sprawia, że czujemy się bardziej zagubieni i niepewni. Duża liczba różnych rodzajów zdjęć w sklepie internetowym może zostać odebrana przez niektórych klientów jako zaleta. Ale może także powodować dezorientację i utrudniać odnalezienie poszukiwanej rzeczy. Czy warto wówczas zdecydować się na jeden typ, na przykład na zdjęcia ubrań typu duch lub na wieszaku?
Nie tylko istnieją, ale i cieszą się dużą popularnością te sklepy, które na swoich podstronach umieszczają wyłącznie jeden rodzaj zdjęć, na przykład z udziałem profesjonalnych modelek. Znajdziemy również takie sklepy z odzieżą, które z sukcesem łączą kilka ich typów, oferując w ten sposób klientom możliwość poznania produktów z różnych perspektyw. W najchętniej odwiedzanych sklepach online z ubraniami łączą się ze sobą zdjęcia z udziałem modelek, zdjęcia na wieszakach oraz zdjęcia detali. Te pierwsze pozwalają odbiorcom ocenić, jak ich wymarzony strój układa się na sylwetce, a kolejne umożliwiają zobaczenie detali ubrania.
Kiedy warto więc wybrać tylko jeden rodzaj fotografii odzieży, a kiedy połączyć ze sobą na przykład dwa lub trzy typy zdjęć? Nie ma jednej słusznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od rodzaju asortymentu, grupy docelowej, wizerunku marki i jej możliwości. Porządek i ład w doborze zdjęć oraz wybór jednego ich rodzaju mogą okazać się świetnym pomysłem dla luksusowych sklepów kierujących swoją ofertę do dorosłych kobiet. Kontrolowany chaos i pozorny brak harmonii mogą z kolei przyciągnąć uwagę młodszych użytkowników.
Fotografia odzieży ze wsparciem specjalistów ze studia
W odpowiedzi na pytanie, jaki rodzaj zdjęć najlepiej wybrać do swojego sklepu z ubraniami, a także w jaki sposób zaprezentować oferowaną w nim odzież, pomóc mogą profesjonaliści ze studia fotograficznego realizujący projekty z branży fashion. Ich fachowa wiedza na temat panujących trendów oraz wieloletnie doświadczenie są niezwykle cenne i pozwalają znaleźć rozwiązanie łączące potrzeby klientów z biznesowymi celami firmy. Szukając takiego studia, warto odwiedzić stronę fp360.pl i zapoznać się z portfolio.
Dla osób zastanawiających się, czy specjaliści ze studia spełnią oczekiwania, przygotowano opcję pozwalającą na zamówienie darmowych zdjęć próbnych. Dzięki temu w prosty sposób można poznać jakość zdjęć i proces związany z ich wykonaniem oraz przygotowaniem do publikacji. By skorzystać z tej możliwości, wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie fp360.pl, przygotować produkt do odbioru przez kuriera i porozmawiać z zespołem ze studia o swoich oczekiwaniach dotyczących przebiegu tej próbnej sesji.