Dobrze zaprojektowane stanowisko targowe działa lepiej niż niejedna kampania reklamowa i pozwala zyskać wielu nowych klientów i bardzo intratne kontrakty biznesowe. Ze względu na to, że eventy branżowe wciąż cieszą się dużą popularnością, warto nie tylko się na nich pojawiać, ale również czymś wyróżniać. Można to zrobić przy pomocy swojego stoiska. Na jakie wyposażenie należy wówczas postawić? Podpowiadamy.
Stoisko modułowe czy indywidualne?
Przed wyborem konkretnego wyposażenia stoiska targowego należy wziąć pod uwagę jego lokalizację, a także przestrzeń którą otrzymaliśmy od organizatora. Na tej podstawie można zdecydować jaki rodzaj stanowiska wybieramy, czy w formie wyspy, półwyspy czy też inny, a także czy warto postawić się na rozwiązanie modułowe, czy też indywidualne. Oba typy dostępne są na stronie https://exposystemy.pl. To pierwsze wykonywane jest z gotowych części, które firma łączy zgodnie z zamówieniem klienta. Z kolei to drugie może przybierać praktycznie nieograniczoną postać, jednak jest bardziej kosztowne.
Jakie meble umieścić na swoim stoisku targowym?
Wyboru mebli należy dokonać dopiero wtedy, kiedy poznamy powierzchnię jaką otrzymaliśmy od organizatora, a także po ustaleniu kształtu i wielkości stoiska. Konkretne elementy różnią się w zależności od charakteru wydarzenia, a także oferty poszczególnych firm. Jednak jednym z najczęściej wykorzystywanych modułów wyposażenia stanowiska targowego jest lada. Jej wysokość należy dopasować do tego czy chcemy z potencjalnym klientem rozmawiać na siedząco, czy na stojąco. W tym miejscu często odbywa się pierwszy kontakt z osobą, która jest zainteresowana ofertą naszej firmy. Dalszą rozmowę najlepiej przenieść w spokojniejsze miejsce, dlatego na stoisku powinien znaleźć się także stolik z krzesłami.
Wszelkie materiały reklamowe, ale także nasz asortyment, warto umieścić na trybunach promocyjnych. Z kolei produkty, które chcemy dobrze wyeksponować lub są wartościowe, najlepiej zaprezentować w oświetlonych witrynkach.
Na stoisku targowym można wyznaczyć również mini strefę gastronomiczną. W miejscu tym warto umieścić ekspres do kawy oraz drobny poczęstunek. Taka przestrzeń często przyciąga gości do stanowiska, dzięki czemu personel może rozpocząć z nimi rozmowę i zaprezentować ofertę firmy.
Na stoisku targowym nie może zabraknąć również wyraźnego logo marki. Można je wyeksponować na wiele sposobów, na przykład umieszczając je na roll-upie, standzie lady czy też na prezentacjach multimedialnych na ekranach.